Tiedote 2 / 2017

Yhdistyneen vesiosuuskuntamme ensimmäiset kuukaudet ovat takanapäin. Asiat on edenneet suunnitellusti, monia asioita saatu luovittua uuteen malliin, jotta mahdollisimman hyvin ja kustannustehokkaasti saamme palveltua osakkaitamme.

Vesiosuuskunnan käytössä on tekstiviestijärjestelmä, jolla saadaan tarvittaessa viestitettyä mahdollisimman nopeasti, jos jokin häiriö sattuu vesiosuuskunnan järjestelmissä. Mikäli osakas ei ole saanut tekstiviestiä, ota yhteyttä vesiosuuskuntaan. Mikäli puhelinnumero on väärä tai ei halua viestejä vesiosuuskunnalta, ilmoita tästäkin vesiosuuskunnalle. Vesiosuuskunnan uudet nettisivut www.ek-vok.fi ovat käytettävissä, näissä on näkyvissä vesiosuuskunnan perusasiat ja tarpeen mukaan sivuille päivitetään uutta tietoa.

Vesiosuuskunnan talous on vakaa. Lainojen hoitosuunnitelman mukaisesti vesiosuuskunta on täysin velaton vuoden 2020 loppuun mennessä. Vedenottamolainaan tehtiin vuoden alussa lisälyhennys 30.000 €. Lainat rahoitetaan vesiosuuskunnan pääomilla eivätkä vaikuta veden ja perusmaksujen hintaan.

Vedestä ja jätevedestä perittävät maksut alenevat 1.7.2017 alkaen huomattavasti. Vesiosuuskunnan oma veden ja Jyväskylän Energian jäteveden hinnan alennukset tuovat keskivertokuluttajalle lähes 100 euron säästön vuodessa. Samoin perusmaksu pysyy edullisena, ollen jopa lähes puolet halvempi kuin monilla samankokoisilla vesiosuuskunnilla.

Oheisena on vesiosuuskunnan esite, johon kerätty tarvittavat tiedot asiointiin vesiosuuskunnan kanssa. SÄILYTÄ ESITE HUOLELLISESTI.

Tämän kirjeen osoitetarrassa on asiakasnumerosi. Numero on vesiosuuskuntien yhdistymisen johdosta osalla osakkaita muuttunut aiemmasta. Merkitse asiakasnumerosi oheisen vesiosuuskunnan esitteen etusivulle muistiin. Käytä numeroa asioidessa tilitoimiston tai vesiosuuskunnan hallinnon kanssa. Kiitos!

Hyvää alkanutta kesää!

t. Etelä-Korpilahden vesiosuuskunnan hallitus